تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش‌آموز محجبه حاضر به دست دادن با رئیس‌جمهور آلمان نشد

دانش‌آموز محجبه حاضر به دست دادن با رئیس‌جمهور آلمان نشد

یواخیم گائوک، رئیس جمهور آلمان در فیلمی که منتشر شده و در آن دست دراز شده‌اش با کم محلی یک دانش آموز محجبه روبه رو شده به شدت احساس شرم می‌کند.

در این فیلم دانش آموز محجبه در حالیکه در کنار سایر دانش آموزان مدرسه تئودور هئوس ایستاده، در مقابل دست دراز شده رئیس جمهور دستش را روی سینه‌اش می‌گذارد.

نزاع میان آلمان و پوشش‌های اسلامی از سوی آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور و طرح وی برای ممنوعیت پوشیدن برقعه آغاز شد.

یک هفته پس از اعلام این طرح، اورسلا فون‌ در لاین ، وزیر دفاع آلمان در جریان سفر خود به عربستان سعودی از پوشیدن حجاب خودداری کرد.

او در گفت‌وگویی مطبوعاتی در این باره گفت: هیچ زنی در هیات من نیاز به پوشیدن عبا ندارد چراکه حق انتخاب پوشش برای زن و مرد برابر است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش‌آموز محجبه حاضر به دست دادن با رئیس‌جمهور آلمان نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..