تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۵ هزار پتو از شهرستان بستان آباد عازم سوریه شد/تقدیر فرمانده سپاه بستان آباد از مردم و مسئولان

ساعت: 09:52 منتشر شده در مورخ: 1395/09/29 شناسه خبر: 981637

امروز محموله بزرگ کمکهای مردمی از شهرستان بستان آباد به مردم مظلوم سوریه و جبهه مقاومت ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار محموله  کمک های مردمی شهرستان بستان آباد به سوریه اعزام شد.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت حمایت از محور مقاومت گفت:  امروز کمک به جبهه مقاومت علاوه بر اینکه وظیفه انسانی است، یک تکلیف دینی است، و یکی از ضروریات است چرا که رزمندگان اسلام، جان خود را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا می کنند.

وی افزود: کمک های جمع آوری شده شامل پتو ، لباس گرم و وجوه نقد است که به همت مردم ، روحانیت منطقه و مسئولین شهرستان از طریق مساجد  ، پایگاه های بسیج ، مراکز خیریه و ادارات جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد ادامه داد: این کمک ها شامل بیش از  ۵۰۰۰ تخته پتو،  و مقدار زیادی لباس گرم، مواد غذایی و وجوه نقد است.

سرهنگ حسین محمدی  با بیان اینکه آنهایی که در این  کار خیر و خداپسندانه و حرکت جهاد کمک کردند در روز قیامت ماجور خواهند بود گفت: از کسانی که در این امر خداپسندانه شرکت کردند، به خصوص بسیجیان عزیز، خانواده های معظم شهدا، امام جمعه فاضل ، روحانیت منطقه  فرماندار محترم شهرستان، نماینده محترم، مسئولین محترم ادارات، رسانه ها و خیرین شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۵ هزار پتو از شهرستان بستان آباد عازم سوریه شد/تقدیر فرمانده سپاه بستان آباد از مردم و مسئولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..