تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب سه مقام برتر استانی توسط فرهنگیان گرمه‌ای

ساعت: 08:44 منتشر شده در مورخ: 1395/09/29 شناسه خبر: 981487

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گرمه از کسب سه مقام برتر استانی توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان در طرح‌های معلم پژوهنده، کودکان عاشورایی و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، باقری مدیر  آموزش‌وپرورش شهرستان گرمه از کسب عناوین برگزیده کشوری و استانی توسط فرهنگیان این شهرستان در نوزدهمین برنامه معلم پژوهنده خبر داد و افزود: در این دوره از برنامه‌ها، حمیده محمدزاده و معصومه محمدزاده با موضوع علاقمندی به ریاضی موفق به کسب رتبه اول استان و برگزیده کشوری شدند.

 وی افزود: معصومه صادقی و فاطمه حسن‌زاده از دیگر فرهنگیان شهرستان گرمه نیز با موضوع حجاب توانستند رتبه سوم استان را در این دوره کسب نمایند.

باقری یادآور شد علاوه بر همایش پژوهش استان با برگزاری همایشی از پژوهشگران و مؤلفین برتر سال جاری و افتخارآفرینان سال‌های گذشته تقدیر خواهد شد.

مدیر آموزش‌وپرورش گرمه همچنین از کسب رتبه برتر این شهرستان در حوزه مراقبت از آسیب‌های اجتماعی در سطح استان خبر داد و این موفقیت را مرهون فعالیت‌های مجدانه مدیران و رابطین پیشگیری در مدارس دانست.

وی اجرای طرح‌های شاخص پیشگیری شامل مدارس عاری از خطر، مهارت‌های مقابله با رفتارهای پرخطر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه والدین و کارکنان، برگزاری نمایشگاه سیار پیشگیری در مدارس و شرکت فعال دانش آموزان و فرهنگیان در پنجمین جشنواره نوجوان سالم را مهمترین فعالیت‌های حوزه مراقبت از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

وی کسب رتبه اول استانی توسط دانش آموزان شهرستان گرمه در طرح کودکان عاشورایی را افتخاری دیگر برای این شهرستان دانست و افزود: دانش آموزان، یگانه شکوهی در رشته روزنامه دیواری و زهرا آمارلو در رشته نقاشی در طرح کودکان عاشورایی موفق به کسب رتبه اول شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب سه مقام برتر استانی توسط فرهنگیان گرمه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..