تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعهد خیران مدرسه ساز برای ساخت 7 مدرسه در اسفراین

ساعت: 08:31 منتشر شده در مورخ: 1395/09/29 شناسه خبر: 981250

خیران اسفراینی در مشارکت در امر مدرسه سازی پیشگام و پیشتاز هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، از ابتدای سال جاری تاکنون، خیران مدرسه ساز متعهد به مشارکت در ساخت 7 مدرسه در اسفراین شدند.

مدیرکل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی با اعلام این مطلب در نشست «مجمع خیران مدرسه ساز» اسفراین گفت: آموزشگاه 2 کلاسه  قاسم خان، آموزشگاه یک کلاسه جعفرآباد، آموزشگاه 6 کلاسه فرطان، آموزشگاه 2 کلاسه مهدی آباد، آموزشگاه 6 کلاسه سرخ قلعه و تکمیل مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر اسفراین مهم ترین پروژه های آموزشی است که با همت خیران مدرسه ساز ساخته خواهد شد.

«ابوالقاسم بابایی» با اشاره به نقش شایسته خیران مدرسه ساز در اعتلای زیرساخت های آموزشی به ویژه در مناطق محروم، افزود: خیران مدرسه ساز چشم امید جامعه تعلیم و تربیت هستند.

*نسیم رحمت الهی در نهضت مدرسه سازی

امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی اسفراین هم در این نشست با تقدیر از مشارکت خیران مدرسه ساز در نهضت مدرسه سازی به ویژه در مناطق محروم، گفت: مشارکت در مدرسه سازی احساس نوازش نسیم رحمانی الهی است.

حجت الاسلام «محمدیان» با اشاره به اینکه ساخت مدارس باقیات صالحات و احسان ماندگار است، افزود: اگر بضاعت مالی هم نباشد، می توان دلال کار خیر بود و دیگران را به حضور در امور خیر تشویق و ترغیب کرد.

*مدرسه سازی؛ مقدمه انسان سازی

«علی اصغر یحیی آبادی» سرپرست فرمانداری اسفراین هم خیران مدرسه ساز را چهره ماندگار دانست و افزود: بدون شک دولت به تنهایی نمی تواند در ارتقای زیرساخت های آموزشی موفق عمل کند و باید بدانیم انفاق توام با اخلاص بدون منت احری مضاعف دارد.

وی خاطر نشان کرد: ساخت مدرسه مقدمه انسان سازی و آغازی برای تغییر و تحول در جامعه از درگاه تعلیم و تربیت است.

در این مراسم برای نخستین سال، 6 جایزه دانش آموزی بنام مهندس «قلیزاده» به دانش آموزان برگزیده مدرسه قرآنی «محمدرضا قلیزاده از مدارس خیرساز اسفراین اعطا شد.

*پیشگامی خیران اسفراینی در مدرسه سازی

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان با اعلام اینکه خیران اسفراینی در جشنواره های گوناگون خیران مدرسه ساز استان پیشگام و پیشتاز بوده اند، گفت: از ابتدای تاسیس استان و راه اندازی مجمع خیران مدرسه ساز خراسان شمالی، خیران مدرسه ساز اسفراینی متعهد به 120 تعهد برای ساخت مدارس و ارتقای زیرساخت های آموزشی شده اند.

«پرویز ایمانی» افزود: اسفراینی ها در این جشنواره ها به ارزش 141 میلیارد و 190 میلیون ریال برای مدرسه سازی کمک کردند.

وی خاطر نشان کرد: خیران مدرسه ساز خراسان شمالی در طول جشنواره های گوناگون 752 تعهد به ارزش 650 میلیارد ریالی به ثبت رساندند.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان با اشاره به کسب جایگاه نخست برای خیران اسفراینی در بیش از نیمی از جشنواره ها تصریح کرد: اسفراینی ها 23 درصد تعهد ریالی و 16 درصد شمار تعهد ها را در طول جشنواره های خیران مدرسه ساز استان عهده دار شدند.

 

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعهد خیران مدرسه ساز برای ساخت 7 مدرسه در اسفراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..