تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهاوند 3 بار لرزید

ساعت: 09:39 منتشر شده در مورخ: 1395/09/29 شناسه خبر: 981638

در کمتر از 24 ساعت گذشته 3 زمین‌لرزه در شهرستان نهاوند اتفاق افتاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، شهرستان نهاوند در جنوب استان همدان و بر روی گسل فعال زلزله قرار دارد و در طول سال چندین زمین‌لرزه در این شهر اتفاق می‌افتد.

این زلزله‌ها با شدت‌های مختلف در فواصل مختلف زمانی اتفاق می‌افتند و در بیشتر مواقع احساس نمی‌شوند ولی در بعضی دیگر مانند زلزله 4.1 ریشتری سال گذشته مردم را به وحشت می‌اندازد.

در کمتر از 24 ساعت گذشته 3 زمین‌لرزه با شدت‌های مختلف در شهرستان نهاوند اتفاق افتاده است که بزرگ‌ترین آن‌ها 2.3 ریشتر قدرت داشته است.

این زمین‌لرزه شب گذشته در ساعت 17:49 در عمق 6 کیلومتری زمین و فاصله یک کیلومتری از شهر نهاوند به وقوع پیوست که توسط بسیاری از همشهریان به‌خوبی احساس شد.

تا قبل از وقوع این زمین‌لرزه دو زمین‌لرزه خفیف‌تر نیز به قدرت 1.7 و 1.5 ریشتر اتفاق افتاده بود که فقط توسط دستگاه‌های لرزه‌نگاری ثبت شد و مردم آن‌ها را احساس نکردند.

زلزله 1.7 ریشتری در ساعت 11:7 صبح و زمین‌لرزه 1.5 ریشتری در ساعت 18:14 اتفاق افتاده بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهاوند 3 بار لرزید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..