تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشاگران نفت وگاز فرهنگ غنی و مهمان‌نوازی گچساران را نمایش دهند

به گزارش ایرنا، در کنار حضور مقتدرانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های جام حذفی رفتار هواداران خونگرم و بافرهنگ این تیم در دیدار با تراکتورسازی تبریز می‌تواند نام گچساران و فرهنگ مهمان نوازی آن را بیش از پیش در سطح ملی برازنده مردم این منطقه کند.
بازی جام حذفی با حساسیت بالا از سوی تمامی رسانه‌ها در جای‌جای کشور رصد می‌شود و هرگونه حرکت نادرستی از سوی هواداران می‌تواند خاطره نازیبایی از این بازی در افکار عمومی برجای گذارد.
درگذشته وقوع یک حرکت غیر ورزشی از سوی هواداران در بازی 2 تیم فوتبال در حالی که گچساران میزبان تیم یکی از استانهای جنوبی بود، پیامدهای ناخوشایندی را به همراه داشت.
برد و باخت در هر مسابقه‌ای امر طبیعی است و آنچه که لذت فرایند یک بازی را دوچندان می‌کند، اخلاق مداری و قانونگرایی است و برخورد هواداران با این رویکرد مهمترین خواسته اعضای تیم نفت وگاز گچساران است.
سه شنبه 30 آذر از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، مسابقه تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران و تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز در شهر نفت خیز گچساران برگزار خواهد شد.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
6162/6110

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشاگران نفت وگاز فرهنگ غنی و مهمان‌نوازی گچساران را نمایش دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..