تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت سه مشتری جدید برای شکار گزینه مدنظر پرسپولیس

سه باشگاه نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز و سپاهان خواهان جذب مهاجم تیم سایپا هستند.

شکار گزینه مدنظر پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مسعود حسن‌زاده را می‌توان اولین بازیکن جدا شده از سایپا در نیم فصل دانست. این بازیکن قرار است باشگاه آینده‌اش را به مدیران سایپا معرفی کند.مدیر برنامه‌های مسعود حسن‌زاده با تایید این خبر اظهار داشت: در حال حاضر سه تیم نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان خواهان جذب این بازیکن هستند. البته این باشگاه‌ها برای جذب حسن‌زاده باید با مدیران باشگاه سایپا به توافق برسند.

گفتنی است مسعود حسن زاده یکی از گزینه های مدنظر پرسپولیس است. اما با توجه به جدایی آرش افشین از استقلال، منصوریان به دنبال جذب این بازیکن است. البته حسن زاده سابقه حضور در تیم های پایه این تیم را دارد و شانس حضورش در استقلال بیشتر از دیگر تیم ها خواهد بود.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت سه مشتری جدید برای شکار گزینه مدنظر پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..