تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه مرغ با سس خیارشور -

آکاایران: بعضی ها عاشق غذاهای شور و ترش هستند، بعضی ها ترشی و خیارشور جزو اصلی مخلفات وعده غذایی شان است. شما که نمی توانید از خیارشور جدا شوید، برایتان طرز تهیه مرغ با سس خیارشور را آموزش می دهیم. وب سایت سوران: بعضی ها عاشق غذاهای شور و ترش هستند، بعضی ها ترشی و خیارشور جزو اصلی مخلفات وعده غذایی شان است. شما که نمی توانید از خیارشور جدا شوید، برایتان طرز تهیه مرغ با سس خیارشور را آموزش می دهیم.

مواد لارم:


خیارشور یک شیشه ران مرغ 6 عدد آرد کامل ¼ پیمانه روغن گیاهی یک قاشق غذاخوری نمک و فلفل سیاه به میزان لازم آب مرغ یک پیمانه کره یک قاشق غذاخوری شوید (خرد شده) یک قاشق غذاخوری فلفل قرمز (خرد شده) ¼ پیمانه ,غذای ملل،مرغ با سس خیارشور،مرغ,[categoriy] طرز تهیه مرغ با سس خیارشور

طرز تهیه مرغ با سس خیارشور - غذای ملل،مرغ با سس خیارشور،مرغ

آکاایران: طرز تهیه مرغ با سس خیارشور



طرز تهیه:
1- خیارشورها را خارج کنید و مرغ ها را درون سرکه آن بریزید و 8 تا 24 ساعت در یخچال نگهدارید.
به گزارش آکاایران: 2-فر را با دمای 475 درجه فارنهایت گرم کنید. مرغ ها را از سرکه خارج کنید و کنار بگذارید تا آب آنها کشیده شود. در یک کاسه کوچک، آرد و فلفل را با یکدیگر مخلوط کنید. مرغ ها را درون مخلوط آرد بغلتانید و تکان دهید تا آرد اضافه آن گرفته شود.
3- در یک تابه بزرگ روغن را روی حرارت ملایم گرم کنید. مرغ ها را داخل آن بچینید و با حرارت متوسط حدود 8 دقیقه سرخ کنید تا کاملا طلایی شوند. مرغ ها را برگردانید و تابه را درون فر قرار دهید. آنها را به مدت 15 دقیقه بپزید . مرغ ها را از تابه خارج کنید. آنها را درون بشقاب قرار دهید و بگذارید 5 دقیقه بماند.
4- تابه را دوباره روی اجاق بگذارید. روغن تابه را خارج کنید و فقط به اندازه یک قاشق غذاخوری بگذارید بماند. آب مرغ را اضافه کنید تا دو دقیقه بجوشد و مقدار آن به نصف کاهش بیابد. با قاشق چوبی هم بزنید. کره و نمک و فلفل را اضافه کنید. شوید را اضافه کنید و سس را روی مرغ بریزید. روی آن، خیارشورهای خرد شده و فلفل قرمز بریزید و سرو کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه مرغ با سس خیارشور -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..