تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسر ماست هندوانه با ژله مخص

ژله یکی از بهترین ایده ها برای دسر  شب یلدا است. این بار با پورد ژله و آب ماست یک ژله زیبا به شکل هندوانه شب یلدا درست کنید.

به گزارش آکاایران: مواد لازم دسر ماست به شکل هندوانه برای شب یلدا

ژله توت فرنکی : یک بسته
ژله لیمو : یک بسته
اب و ماست برای هر ژله : سه چهار لیوان

,دسر ماست به شکل هندوانه,دسر ماست به شکل هندوانه برای شب یلدا,ژله توت فرنگی,[categoriy] دسر ماست هندوانه با ژله مخصوص شب یلدا طرز تهیه –

دسر ماست هندوانه با ژله مخصوص شب یلدا + طرز تهیه – -آکادسر ماست به شکل هندوانه,دسر ماست به شکل هندوانه برای شب یلدا,ژله توت فرنگی,طرز تهیه دسر ماست,آشپزی

آکاایران: دسر ماست هندوانه با ژله مخصوص شب یلدا + طرز تهیه –

طرز تهیه دسر ماست به شکل هندوانه برای شب یلدا

هر ژله را جدا گانه با ۳/۴  لیوان آب درست کنید و هم بزنید تا کاملا شفاف شود.
خنک که شد بهش ۳/۴ لیوان ماست اضافه کنید  و هم بزنید تا صاف شود.

دو ظرف گرد در دو سایز متفاوت انتخاب و در ظرف بزرگ ژله رنگ سبز را بریزید و ظرف کوچیکتر را داخل ژله بذارید و داخل ظرف یک مقدارآب بریزید تا سنگین شده و به ژله سبز حالت گودی دهد.

ظرف را در یخچال به مدت یک ساعت تا وقتی سفت شود قرار دهید.

وقتی سفت شد داخل ظرف کوچک کمی آب گرم بریزید تا به راحتی از ژله سبز جدا شود و جای خالی را با ژله توت فرنگی که کاملا خنک خنک شده پر کنید  و داخل آن را شکلات چیپسی بریزید. و دوباره در یخچال قرار داده و بگذارید چند ساعت داخل یخچال تا کاملا خنک شود.
ظرف را در کمی آب گرم قرار دهید تا به راحتی ژله جدا شود.

در انتها روی آن را با رنگ و قلمو خط بندازید تا شکل هندوانه به خود بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسر ماست هندوانه با ژله مخص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..