تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد

شواهد حاکی از آن هستند که احتمالا کنسول جدید نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

هرچه به ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی و مراسم نینتندو برای کنسول نینتندو سوییچ نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی حول این کنسول هیبریدی که در ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی عرضه می‌شود، بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند.

یکی از نکاتی که خیلی از طرفداران دوست دارند هرچه زودتر متوجه آن شوند، پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی است. حال در جدیدترین اخبار منتشرشده حول این کنسول، گروهی از کاربران با بررسی یک سری از پتنت‌های موجود متوجه نکاتی در مورد پشتیبانی نینتندو سوییچ از واقعیت مجازی شده‌اند.

طبق بررسی پتنت مورد نظر، کنسول نینتندو سوییچ دارای یک وسیله جانبی به شکل هدست است که روی سر گذاشته می‌شود و می‌توان با قرار دادن کنسول در آن، تجربه‌ای واقعیت مجازی از بازی‌ها به دست آورد. تصویر این پتنت را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

پتنت سوییچ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نینتندو سوییچ احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..