تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو گوشی جدید از سری آنر پراگ تأییدیه FCC را دریافت کردند

گوشی‌های جدیدی از خانواده‌ی Honor Prague توانستند تأییدیه‌ی FCC را اخذ کنند.

هواوی نه‌تنها بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی تجهیزات مخابراتی در دنیا است بلکه دومین تولید‌کننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است که در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ بعد از اوپو قرار دارد. با این وجود هواوی همچنان به نوآوری و عرضه‌ی جهانی محصولات خود ادامه می‌دهد. اما نباید از رقابت سخت میان هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی غافل شد.

هواوی به‌تازگی از یک گوشی جذاب به نام آنر مجیک رونمایی کرده است و به نظر می‌رسد باید در آینده‌ی نزدیک منتظر محصولات جذاب دیگر از برند Honor باشیم  که زیرمجموعه‌ی هواوی است.

گفته می‌شود گوشی‌های جدید از سری آنر پراگ هستند و توانسته‌اند تأییدیه‌ی FCC را با دو مدل PRA-LX1 و PRA-LX3 دریافت کنند. با اینکه در حال حاضر مشخصات فنی این گوشی‌ها هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده است ولی می‌توان برخی جزئیان مربوط به این دو دستگاه را از طریق FCC به دست آورد. انتظار می‌رود یکی از این مدل‌ها به یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۳ گیگابایت رم مجهز شود و از بلوتوث ۴.۲ و وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی کند. بر اساس اسناد وب‌سایت FCC، گوشی مورد نظر به اندروید 7 نوقا مجهز خواهد شد.

بر اساس FCC؛ به نظر می‌رسد مدل PRA-LX1 با شماره شناسه‌ی QISPRALX1 دارای ۱۴۷.۲ میلی‌متر طول و ۷۲.۹ میلی‌متر عرض است. با این ابعاد به نظر می‌رسد نمایشگر این گوشی ۵.۵ اینچی است. اما در حال حاضر همه‌چیز در حد شایعه و گمانه‌زنی است و باید تا زمان معرفی رسمی این دو گوشی منتظر باشیم.

تصویری از مدل PRA-LX1 منتشر شده است و نشان از دوربین دوگانه در پشت دستگاه دارد که به فلاش LED مجهز است. همچنین در پشت گوشی می‌توان حسگر اثر انگشت را مشاهده کرد که تبدیل به یک امر مرسوم در گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو گوشی جدید از سری آنر پراگ تأییدیه FCC را دریافت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..