تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماه وپلنگ یعنی عادی جلوه دادن خیانت،عشق مثلثی و روابط آزاد!

سریال"ماه وپلنگ"یعنی عادی جلوه دادن خیانت،عشق مثلثی،قبح‌شکنی از طلاق و روابط آزاد

سریال ماه وپلنگ

سريال‌ساز ايراني نمي‌داند که انگشت گذاردن بر خيانت زوجين و نشان دادن اين رذيلت اجتماعي در آثار نمايشي و تکرار کردن آن منجر به عادي شدن مسئله و کاهش قبح اجتماعي آن مي‌شود. اين يک اصل ديني است که در کلام معصومين(ع) به وفور ديده مي‌شود. براي نمونه نقل است از رسول اکرم(ص): «گناه پنهاني تنها به گناهکار ضرر مي‌زند، ولي گناه علني موقعي که مورد تنفر و سرزنش جامعه قرار نگيرد، ضرر عمومي دارد.» آيا بخش عمده‌اي از ريشه و علت رواج طلاق و خيانت در جامعه را نمي‌توان فرهنگ‌سازي سريال‌هاي تلويزيوني قلمداد کرد؟


عادي جلوه دادن خيانت يا به تعبير اجتماعي آن: عشق مثلثي، قبح‌شکني از طلاق، ترويج روابط آزاد ميان دخترها، پسرها، زن‌ها و مردها، تبليغ سفر به خارج و ترويج اباحه‌گري در روابط خانوادگي از مسائلي است که سريال ماه و پلنگ در نمايش آنها از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌کند و در بعضي سکانس‌ها، در لحن و ديالوگ ميان بازيگران حتي‌‌گوي سبقت را از سريال‌هاي شبکه‌هاي ضدخانواده ماهواره‌اي ربوده است با اين حال عوامل اين سريال مدعي‌اند در صداوسيما سانسور وجود دارد و جاي اين پرسش باقي است که کارگردان به غير از موارد ضداخلاقي که در اين سريال به تصوير کشيده، دقيقاً به دنبال نشان دادن چه چيزهايي بوده که حالا از پخش نشدن آن ناراحت است؟

روزنامه جوان

اخبار مرتبط:

محسن، ملکا، کتایون و دیگران...

بیوگرافی کامل بیتا سحرخیز (بازیگر سریال ماه و پلنگ)+عکس های جدید ایشان

بیوگرافی کامل ویدا جوان ( کتایون در ماه و پلنگ ) +عکس های جدید ایشان

تیغ سانسور ماه و پلنگ را نیمه کاره می گذارد؟! + عس

ماه و پلنگ واقعا دستپخت شوراهای سیماست؟! + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماه وپلنگ یعنی عادی جلوه دادن خیانت،عشق مثلثی و روابط آزاد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..