تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر 3 وزیر خارجه اروپا به عراق

کد خبر: ۴۴۴۲۰۳

۱۰  بازدید

خبرگزاری ایسنا: وزیران خارجه گروه بنلوکس شامل سه کشور بلژیک، هلند و لوکزامبورگ (بـِنـِلوکس نام یک اتحادیه همکاری در اروپا شامل کشورهای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ است) روز یکشنبه وارد بغداد شدند.

عبدالباری زیباری، رئیس کمیته روابط خارجه در پارلمان عراق اظهار داشت، وزیران خارجه سه کشور برای بررسی آخرین دستاوردهای جنگ علیه داعش وارد بغداد شدند.

زیباری افزود: اتحادیه اروپا به درگیری‌های کنونی در عراق توجه دارد و در دو سطح انسانی و نظامی از عراق حمایت می‌کند. این سه وزیر از بغداد وارد اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق شدند.

وزیران خارجه این سه کشور در دیدارشان با حیدر العبادی، نخست وزیر عراق بر ادامه حمایت‌هایشان از عراق در نبرد با تروریسم و آمادگی خود برای کمک به بازسازی مناطق آزادشده، آموزش به نیروهای مسلح و مشاوره کارشناسانشان برای ایجاد فرصت‌های شغلی تاکید کردند.

نیچروان بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق برای استقبال از این گروه در فرودگاه بین‌المللی اربیل حضور یافت.

قرار است این سه وزیر امروز (دوشنبه) با مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر 3 وزیر خارجه اروپا به عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..