تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام سرپرست فروش،کارشاس فروش تلفنی وحضوری درشرکت لورچ

شرکت لورچ با بیش از سی سال سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی جهت تکمیل تیم فروش خود از علاقمندان در سمتهای شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید.

 ردیف عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز ۱ سرپرست فروش آقا مسلط به فنون فروش و بازاریابی مویرگی دارای قدرت سرپرستی مسلط به روند فروش مویرگی ۲ کارشاس فروش تلفنی خانم روابط عمومی بالا توانایی برقراری ارتباط و مذاکره با مشتریان روحیه کار تیمی داشتن سابقه کار فروش مزیت محسوب می شود ۳ کارشناس فروش حضوری آقا روابط عمومی قوی توان مذاکره بالا علاقمند به فروش جضوری دارای سابقه کار در زمینه فروش و بازاریابی مویرگی دارای انضباط و تعهد سازمانی

علاقمندان رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال و یا با شماره تلفن های مندرج تماس حاصل نمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام سرپرست فروش،کارشاس فروش تلفنی وحضوری درشرکت لورچ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..