تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کابینه جدید لبنان به ریاست الحریری تشکیل شد

کابینه جدید لبنان ساعاتی پیش به ریاست «سعد الحریری» که مأمور به تشکیل آن بود، تشکیل شد.

- کابینه جدید لبنان ساعاتی پیش به ریاست سعد الحریری که مأمور به تشکیل آن بود، تشکیل شد.

: روز یکشنبه فهرست کابینه جدید لبنان به ریاست سعد حریری اعلام شد.

رسانه های لبنان با اعلام این خبر، لیست وزرای کابینه جدید لبنان را به ترتیب زیر اعلام کردند: سعد الحریری، نخست وزیر یعقوب الصراف، وزیر دفاع نهاد المشنوق، وزیر کشور جبران باسیل، وزیر خارجه جمال جرّاح، وزیر ارتباطات محمد فنیش، وزیر ورزش و نوجوانان حسین الحاج حسن، وزیر صنعت و معدن سلیم جریصاتی، وزیر دادگستری یوسف فنیانوس، وزیر کار رائد خوری، وزیر اقتصاد و تجارت از بین وزارت خانه ها، دو وزارت خانه، وزارت صنعت و معدن و وزارت ورزش و نوجوانان به نمایندگان حزب الله و 6  وزارت خانه، از جمله وزارت ارتباطات و وزارت کشور به حزب المستقبل به ریاست الحریری رسیده است.

سایر وزارت خانه ها بین احزاب دیگر توزیع شده است و در کابینه جدید لبنان وزرای کشور و امرور خارجه تغییر نکرده اند.

پس از آنکه در می 2014 دوره ریاست میشل سلیمان، آخرین رییس جمهور لبنان به پایان رسید و گروه های سیاسی از آن زمان تاکنون بر سر شخص رییس جدید به توافق نرسیده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کابینه جدید لبنان به ریاست الحریری تشکیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..