تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین دوره مسابقات کشوری کشتی پهلوانی در اراک پایان یافت

به گزارش ایرنا، نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی جام امیر کبیر با حضور 29 کشتی گیر از 25 استان کشور و در اوزان 80 تا 90 کیلوگرم در اراک برگزار شد.
بر اساس دستورالعمل فدراسیون، برای شرکت در این مسابقات، سهمیه هر استان یک نفر تعیین شده بود و استان مرکزی به دلیل میزبانی، حق شرکت دادن چهار کشتی گیر را داشت.
در پایان این مسابقات هادی وفایی پور، غلامرضا سالاروند و احسان واحدی هر سه از آلومینیوم اراک، به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نصیب تیم مازندران شد.
محمد رضا طالقانی، قهرمان جهان و رئیس اسبق فدراسیون کشتی، علیرضا زند رئیس کمیته کشتی پهلوانی کشور، جلیل سیف الله پور رئیس کمیته داوران کشتی پهلوانی کشور، موسی طباطبائی قهرمان آسیا و سرپرست تیم های ملی نوجوانان نیز به عنوان میهمانان ویژه در این مسابقات حضور دارند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی**انتشار دهنده:مژگان حیدری*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین دوره مسابقات کشوری کشتی پهلوانی در اراک پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..