تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخش عمده‌ای از خانوارهای فاقد مسکن، سالمند هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت:در حال حاضر 560 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن بوده که بخش عمده ای از آن ها سالمند هستند.

بخش عمده ای از خانوارهای فاقد مسکن، سالمند هستندفاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت:سال گذشته از یک میلیون و 500 هزار سالمند تحت پوشش کمیته امداد، 62 درصد ساکن مناطق روستایی و 38 درصد شهرنشین هستند.

وی در ادامه گفت: 62 درصد از سالمندان تحت حمایت این نهاد را زنان و 38 درصد را مردان تشکیل داده، همچنین از 560 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد که فاقد مسکن مناسب هستند نیز بخش عمده ای از آنان را سالمندان تشکیل می دهند.

رهبر گفت: از یک میلیون و 500 هزار سالمند تحت پوشش، 40 درصد سالمندان بین 60 تا 70 سال، 35 درصد بین 70 تا 80 سال، 22 درصد بین 80 تا 90 سال و 3 درصد بالای 90 سال هستند.

وی افزود: بیشترین تعداد سالمندان تحت پوشش این نهاد در استان های خراسان رضوی، فارس، گیلان، سیستان و بلوچستان و کمترین تعداد نیز در استان های سمنان، البرز، یزد و قم ساکن هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده در پایان خاطر نشان کرد: 42 هزار نفر از سالمندان تحت پوشش، نیازمند مراقبت پرستار هستند که در جهت تکریم این افراد به خانواده هایی که سالمند خود را در منزل نگهداری می کنند، ماهیانه یک میلیون ریال به عنوان حق پرستاری پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخش عمده‌ای از خانوارهای فاقد مسکن، سالمند هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..