تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه جدید برانكو؛ یک کروات از نفت

کد خبر: ۴۴۴۰۷۹

۸۵  بازدید

همشهری ورزشی: سرمربی پرسپولیس در این فصل و بعد از جذب سیدجلال حسینی تصمیم گرفت محمد انصاری را به قلب دفاع ببرد و از این دو بازیكن در دفاع میانی استفاده كند. البته برانكو در قلب دفاع آنتونیو گولچ استرالیایی و پولیانسكی را هم جذب كرد اما گولچ در تعطیلات راهی كشورش شد و دیگر بازنگشت، یانسكی هم آنقدر ناآماده بود كه فقط مصدومیت‌هایش در یاد برانكو و پرسپولیسی‌ها ماند. سرمربی كروات سرخپوشان حالا به دنبال این است كه در نیم‌فصل خط دفاعی خود را تقویت كند و به همین دلیل گزینه‌های زیادی را مد نظر دارد. گزینه‌هایی كه نام یكی از آنها مشخص شده و اتفاقا نام آشنایی در لیگ ایران است؛ ایگور پراهیچ.

قرارداد 2ساله با نفت


ایگور پراهیچ كه بازی در لیگ ایران را اولین بار با تیم پدیده مشهد آغاز كرده بود، در این فصل با قراردادی 2ساله به مبلغ 460میلیون تومان به نفت تهران پیوست و توانست در نیم‌فصل اول یكی از بازیكنان تاثیرگذار این تیم باشد. تا جایی كه حالا علی دایی اعتقاد ویژه‌ای به این بازیكن دارد و روی او حساب ویژه‌ای باز كرده است. بنابراین پرسپولیس برای به دست آوردن او یك مانع سخت به نام علی دایی خواهد داشت.

پراهیچ؛ هم‌اتاقی رادوشویچ


در شرایطی كه مدافع كروات نفت تهران یكی از بازیكنان تاثیرگذار این فصل بوده اما باشگاه نفت تا به حال به‌جز یك مبلغ بسیار ناچیز هیچ پولی به این بازیكن پرداخت نكرده است. همین اتفاق باعث شده تا مسئولان هتل محل اقامت پراهیچ، این بازیكن را بیرون كنند و حتی كارت شناسایی او را گرو بردارند. پراهیچ كه از هتل رانده شده بود و جایی برای ماندن نداشت به منزل رادوشویچ در سعادت‌آباد رفته و موقتا با او هم‌خانه شده است. در واقع مدافع نفت تهران به دروازه‌بان پرسپولیس پناه برده و بعید نیست او به‌زودی باشگاه خود را هم تغییر دهد و رسما پرسپولیسی شود.

یك شام كرواتی


ایگور پراهیچ در روزهای گذشته چند بار به همراه رادوشویچ به دیدار مربیان كروات پرسپولیس رفته و شام را در كنار هموطنان خود صرف كرده است. شنیده می‌شود حتی كادر دستیاران برانكو به این بازیكن اعلام كرده‌اند كه اگر قرارداد نداشت حتما او را جذب می كردند. این بازیكن هم دائما از شرایط خود در باشگاه نفت گلایه كرده است.

پراهیچ: پول ندهید فسخ می‌كنم


ایگور پراهیچ كه از شرایط موجود خود بسیار ناراحت و عصبانی است به مسئولان نفت اعلام كرده از آنجا كه تا به حال هیچ پولی نگرفته و 3ماه است حقوقش عقب افتاده است، اگر تا 10روز دیگر به او پول ندهند قراردادش را یك‌طرفه فسخ خواهد كرد و تصمیم دیگری خواهد گرفت. ضمن اینكه خانواده او در حال آمدن به ایران هستند و پراهیچ خیلی دوست دارد تا زمان آمدن خانواده‌اش مشكلات مالی و بحران مسكن خودش را حل كند.


موضوع جنگ علی دایی و برانكو


در شرایطی كه مدافع كروات نفت، مدیران باشگاه را تهدید به فسخ یك‌طرفه كرده برانكو هم علاقه خود را برای جذب این بازیكن نشان داده و چه‌بسا اگر پراهیچ قرارداد خود را یك‌طرفه فسخ كند پرسپولیس بلافاصله برای جذب او وارد عمل شود. این در حالی است كه علی دایی به این بازیكن اعتقاد ویژه‌ای دارد و اگر پراهیچ به پرسپولیس برود شاید رابطه شهریار با برانكو وارد فاز جدیدی شود. باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این بازیكن و دو باشگاه تهرانی خواهد افتاد.

پراهیچ: 10بار از هتل بیرونم كرده‌اند


ایگور پراهیچ روز گذشته درباره مشكلاتش با باشگاه نفت به تسنیم گفت: «در حال حاضر تمام دغدغه من حل مشکلاتم است. مشکل منزل من هنوز حل نشده و 3ماه است که حقوق و پاداش خود را از باشگاه دریافت نکرده‌ام. به خاطر همین مشکلات ذهنم درگیر است و در بازی آخر مصدوم شدم. متاسفانه در بازی این هفته نمی‌توانم بازی کنم. مشکل اقامتم هم هنوز حل نشده و باشگاه نفت هیچ اقدام مثبتی نکرده است. مدیر باشگاه نفت 4بار به من قول داد که مشکل مسکن مرا حل کند اما به وعده‌اش عمل نکرد. حقوقم نیز 3ماه است عقب افتاده و مشکل ویزایم هم حل نشده است.» این مدافع كروات با اشاره به اینكه تا الان در تهران 10هتل عوض کرده گفت: «هر بار به‌خاطر اینکه باشگاه پول هتلم را نمی‌داد مرا بیرون می‌کردند. حتی یکی از هتل‌ها کارت شناسایی مرا گرو گرفته و تا زمانی که باشگاه نفت پول آنها را ندهد، کارت شناسایی مرا نخواهند داد. الان مدت زیادی است که در منزل یکی از دوستان کرواتم اقامت دارم اما به‌زودی خانواده او به ایران می‌آیند و من مجبورم از آنجا هم بروم.» این دوست كروات كه پراهیچ در گفت‌وگو با تسنیم از او صحبت كرده كسی نیست جز بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان پرسپولیس تهران.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه جدید برانكو؛ یک کروات از نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..