تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت دختری با حجاب کامل اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا! عکس -

رقابت دختری با حجاب کامل اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا عکس

رقابت دختری با حجاب کامل اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا! عکس - دختر شایسته آمریکا, مراسم دختر شایسته آمریکا, انتخاب دختر شایسته آمریکا, دختر با حجاب, دختر حجاب آمریکا, دختر شایسته با حجاب

آکاایران: رقابت دختری با حجاب کامل اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا! عکس

دختر 19 ساله با حجاب کامل اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا حاضر شد.

حضور دختر با حجاب در مراسم انتخاب دختر شایسته

به گزارش آکاایران: حضور یک دختر با حجاب کامل اسلامی در مراسم انتخاب نماینده ایالت مینه سوتا برای حضور در مراسم دختر شایسته آمریکا, حاشیه ساز شده است.

Halima Aden حلیمه ایدن دختر 19 ساله ایست که در سومالی بدنیا آماده است. این دختر در کودکی به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرده است.


حضور حلیمه ایدن با حجاب اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا 1

,دختر شایسته آمریکا, مراسم دختر شایسته آمریکا, انتخاب دختر شایسته آمریکا,[categoriy] رقابت دختری با حجاب کامل اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا عکس

حلیمه همچنان حجاب اسلامی خود را حفظ کرده و با این وجود در مراسم انتخاب نماینده شهر مینه سوتا برای مراسم دختر شایسته آمریکا شرکت کرده است.

حضور حلیمه ایدن با حجاب اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا 2

,دختر شایسته آمریکا, مراسم دختر شایسته آمریکا, انتخاب دختر شایسته آمریکا,[categoriy] رقابت دختری با حجاب کامل اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا عکس

این دختر 19 ساله می گوید که حجاب باعث محدودیت وی نشده و در تلاش است با رفتار خود,  طرز تفکر مردم درباره مسلمان ها را تغییر دهد.
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی آکا ایران
اختصاصی آکا ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت دختری با حجاب کامل اسلامی در مراسم انتخاب دختر شایسته آمریکا! عکس -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..