تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش مسئول انفجار در «بنغازی» لیبی

کد خبر: ۴۴۴۰۷۸

۱۹  بازدید

خبرگزاری مهر: در پی انفجار انتحاری که نیروهای وفادار به دولت وفاق ملی لیبی را در منطقه «قنفوده» شهر «بنغازی» هدف قرار داده بود ۷ نظامی کشته و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع درمانی در بنغازی روز یکشنبه اعلام کرد که تمام قربانیان این انفجار از عناصر ارتش ملی لیبی هستند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار انتحاری را برعهده گرفته و بدون ذکر جزئیات در خصوص هویت عامل این حمله وی را «نذیر الحرب» معرفی کرد.

این حمله پس از پیشروی اخیر ارتش لیبی طی روز شنبه که از تسلط خود بر ساختمان های نوار ساحلی غرب «قنفوده» محل استقرار عناصر مسلح گروه القاعده پس از درگیری های شدید خبر داده بود، صورت می گیرد.

این منطقه یکی از آخرین پایگاه های افراد مسلح در غرب بنغازی بشمار می رود و با پایان درگیری ها در این منطقه ارتش لیبی دو محور سوق الحوت و الصابری در مرکز بنغازی را که داعش و القاعده بر آنها سیطره دارند پیش روی خود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که «فایز السراج» رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی روز شنبه رسما آزادی «سرت» دیگر شهر لیبی از سیطره گروه تروریستی داعش و پایان عملیات نظامی در این را شهر اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش مسئول انفجار در «بنغازی» لیبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..