تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال بزرگ استقلال در یک قدمی نهایی شدن ؛ استقلال فالو شد

انتقال بزرگ استقلال در یک قدمی نهایی شدن ؛ استقلال فالو شد

ژان کارلوس، هافبک برزیلی تیم نائوچیکو که یکی دو فصل پیش نامش در اطراف باشگاه استقلال شنیده می‌شد، پیج این باشگاه را فالو کرد. استقلالی‌ها در آن زمان به دلیل مبلغ رضایتنامه بالا نتوانسته بودند این بازیکن را جذب کنند اما حالا با توجه به نزدیک شدن به انتهای قراردادش، دوباره به او پیشنهاد داده‌اند.

کلوبر سانتانا خبرنگار شبکه NE۴۵ در توئیتر خود نوشت: ژوائو ده آندراده (نام خبرنگار برزیلی سایت ge.globo) اطلاعات پیشنهاد جدید استقلال را مطرح و تایید کرد که نائوچیکو سیگنال مثبتی برای مذاکره داشته است. جدایی ژان کارلوس نزدیک است. باشگاه تمایل بازیکن (برای جدایی) را می‌داند. استقلال ۶۰۰ هزار دلار پیشنهاد داد و نائوچیکو دوبرابر این مبلغ را می‌خواهد. اما من فکر می‌کنم آنها در مذاکره به عددی ما بین این دو مبلغ دست خواهند یافت.

گفتنی است هنوز مسئولین باشگاه استقلال درباره جذب این بازیکن سخنی بیان نکرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال بزرگ استقلال در یک قدمی نهایی شدن ؛ استقلال فالو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..