تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج نظامی اوکراینی درپی درگیری با جدایی طلبان کشته شدند

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، درگیری ها در این مطنقه از ماهها پیش میان ارتش و جدایی طلبان جریان دارد.
«لئونید متیوخین» سخنگوی ارتش اوکراین با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد که شش سرباز دیگر نیز در جریان این درگیری ها که برای تصرف شهر راهبری «دبالتسیو » صورت گرفت، زخمی شدند.
از سال 2014 پس از سقوط دولت وقت اوکراین با روی کار آمدن حکومت جدید و درگیری شبه نظامیان در شرق این کشور با نیروهای دولتی که روسیه متهم به حمایت از آنان می شود، کی یف و مسکو روابط پرتنشی دارند که به اعمال تحریم های ضد روسی گسترده غرب و همچنین اقدام متقابل مسکو منجر شده است.
جدایی شبه جزیره کریمه در ساحل دریای سیاه از اوکراین و پیوستن آن به روسیه در سال 2014 توسط طرفداران این کشور براساس نتایج برگزاری یک همه پرسی که مورد تایید مسکو قرار گرفت، بزرگ ترین عامل افزایش تنش در روابط دو کشور بوده است.
شبد**1480**مترجم:غلامرضا رفیع** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج نظامی اوکراینی درپی درگیری با جدایی طلبان کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..