تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




11 ماه کار زیدان برابر با 36 ماه تلاش مورینیو!

کد خبر: ۴۴۴۰۱۵

۱۲۷  بازدید

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، رئال مادرید در نخستین روزهای سال ۲۰۱۶ با مشکلاتی مواجه بود و برای بیرون از آمدن از این شرایط زین الدین زیدان را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرد.

زیدان سخت‌ترین ماموریتش را به بهترین نحو ممکن انجام داد. او پس از برکناری رافائل بنیتس در لالیگا خوب کار کرد. فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، قهرمان سوپرجام اروپا لقب گرفت و قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها را هم به دست آورد. زیدان در مجموع ۱۱ ماه سه جام مهم را بالای سر برد؛ افتخاری که ژوزه مورینیو در سه سال حضورش در مادرید به آن دست پیدا کرد.

زمانی که زیدان به عنوان سرمربی جدید باشگاه انتخاب شد در رابطه با موفقیت او ابهام وجود داشت چون سرمربی فرانسوی تا به حال هدایت یک تیم بزرگ را بر عهده نگرفته بود اما با گذشت زمان ثابت کرد که مادرید می تواند با او آینده درخشانی داشته باشد.

در نهایت مادرید زیدان به عناوین مهمی رسید، رکوردها را شکست و به انتقادها پایان داد.

زیدان بهتر از مورینیو

عملکرد درخشان سرمربی فرانسوی را می‌توان با مورینیو مقایسه کرد. سرمربی پرتغالی سه فصل در مادرید حضور داشت و تنها سه جام کسب کرد اما زیدان در عرض ۱۱ ماه به سه جام رسید. مورینیو ابتدا با شکست بارسلونا در کوپا دل ری نخستین قهرمانی‌اش را در تیم مادریدی جشن گرفت. سپس با رکوردشکنی فاتح لالیگا شد و در نهایت سوپر جام اسپانیا را از بارسلونا ربود.

زیدان در یک قدمی رسیدن به رکورد آنچلوتی

زیدان می‌تواند دوران کارلو آنچلوتی را به عنوان یک الگو ببیند. سرمربی ایتالیایی که در مادرید موفق بود با شکست بارسلونا فاتح کوپا دل ری شود. با پیروزی برابر اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا Decima را به دست آورد و با شکست سویا قهرمان سوپرجام اروپا شد. همچنین در مراکش فاتح جام جهانی باشگاه‌ها شد. آنچلوتی توانست در دو فصل چهار عنوان را برای سفیدپوشان به ارمغان آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «11 ماه کار زیدان برابر با 36 ماه تلاش مورینیو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..