تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پستانک کودک سمی است - آکا

,پستانک کودک,مضرات پستانک,آیا پستانک خطرناک است؟,[categoriy] پستانک کودک سمی است

پستانک کودک سمی است - آکاپستانک کودک,مضرات پستانک,آیا پستانک خطرناک است؟

آکاایران: پستانک کودک سمی است

آکاایران: به گزارش آکاایران: زمانیکه کودک بی قراری و گریه میکند والدین برای آرام کردن و ساکت کردن آن پستانک را در دهانش میگذارند و این بهترین روش برای آرام کردن کودک است.پستانک کودک هم از پلاستیک ساخته شده و دارای مواد مضری است که میتواند سلامت کودک را با خطر مواجه کند.پس نتیجه میگیریم که پستانک برای کودک کار درستی نیست و فقط سلامتش را به خطر می اندازد.

کارشناسان به تازگی دریافتند که در دندانی و پستانک کودکان مواد پلاستیکی سمی در اکثر برندها وجود دارد که می تواند باعث ابتلای آنها به بیماری هایی چون اوتیسم، دیابت و سرطان شود.

محققان اعتقاد دارند مواد پلاستیکی  داخل دندانی و پستانک باعث اختلالات هورمونی در بدن نوزاد و ابتلای او به انواع بیماری های مزمن می شود. متخصصان انجمن شیمی ایالات متحده با آزمایش بر روی پستانک ها و انواع دندانی ها از برندهای مختلف و مشهور جهانی در 100درصد آنها مواد پلاستیکی و شیمیایی سمی و خطرناک را کشف کرده اند که این مواد در سایر صنایع از جمله بطری های آب معدنی و ظروف یکبار مصرف به کار می رود و اکنون تلاش های جهانی برای متوقف کردن ساخت مصنوعات پلاستیکی با این مواد اولیه در حال اجرا است.

از جمله مواد سمی که کارشناسان در پستانک و دندانی پیدا کردند می توان BPA، BPSو BPF را نام برد که جزو مواد خطرناک برای سلامت بدن انسان طبقه بندی شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پستانک کودک سمی است - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..