تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یورش ده‌ها صهیونیست به قبله نخست مسلمانان

کد خبر: ۴۴۴۰۲۰

۱۰  بازدید

خبرگزاری تسنیم: شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز یکشنبه تحت حمایت شدید نیروهای ویژه و پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه اقدام به هتک حرمت مسجد‌الاقصی کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، شماری از خاخامهای یهودی نیز شهرک‌نشینان صهیونیست را در جریان تعرض به مسجد‌الاقصی همراهی می‌کردند. صهیونیست‌ها اقدام به قدم‌زنی در محوطه‌های مختلف مسجد‌الاقصی کرده و خاخام‌ها توضیحاتی به آنان در مورد معبد دروغین و افسانه‌های یهود ارائه می‌دادند.

این در حالی است که شمار زیادی از نمازگزاران و طلاب علوم دینی از ساعات اولیه امروز یکشنبه در محوه های مسجد الاقصی حاضر شده و مانع از گشت‌زنی صهیونیست‌ها در داخل مسجد‌الاقصی شدند.

در همین راستا، عناصر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در مسجد‌الاقصی خدیجه خویص شهروند فلسطینی ساکن قدس را بازداشت و به مرکز تحقیق مسکوبیه در قدس انتقال دادند.

لازم به ذکر است که تعرض به مسجد الاقصی به اقدامی روزمره برای شهرک نشینان صهیونیست تبدیل شده است و رژیم صهیونیستی هم از این تعرضات رسما حمایت می‌کند تا در نهایت طرح شوم خود مبنی بر تقسیم زمانی و مکانی مسجد‌الاقصی را به اجرا بگذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یورش ده‌ها صهیونیست به قبله نخست مسلمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..