تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 11 سودارگر مرگ در قوچان

فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری 11 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 11 سودارگر مرگ در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ رضا قدمگاهی گفت: پس از اطلاع از فعالیت گسترده فردی سابقه‌دار در خصوص تهیه و توزیع مواد افیونی، پلیس مبارزه با مواد مخدر مخفیگاه وی را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفته و با اطمینان از نگهداری مواد افیونی در محل، با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شد.
وی با اشاره به اینکه در این عملیات ضربتی متهم و سه همدست وی دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم حدود 400 گرم هروئین فشرده و شیشه کشف شد.
فرمانده انتظامی قوچان در عملیات دیگری نیز در بازرسی از پاتوق‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، هفت خرده فروش شامل پنج مرد و 2 زن دستگیر شده و 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک از آنان کشف شد.
سرهنگ قدمگاهی افزود: متهمان پس از بازجویی‌های اولیه با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 11 سودارگر مرگ در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..