تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد

ال‌جی پس از جی پد ۳ با نمایشگر ۸ اینچی، حال نسل جدیدی از تبلت خود را با بهره‌گیری از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرده است.

ال‌جی نسل جدیدی از تبلت خود را پس از افشای تصاویری از این محصول رونمایی کرد. تبلت جدید ال‌جی که G Pad III نام دارد از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. هنوز خبری از مشخصات فنی کامل این تبلت در دست نیست، حال آنکه به نظر می‌رسد این تبلت با حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایتی در کنار یک باتری ۷۴۰۰ میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد.

ال‌جی پیش از این یک تبلت دیگر را با نمایشگر ۸ اینچی با نام جی پد ۳ راهی بازار کرده بود که رزولوشن نمایشگر این نسخه نیز همچون نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی بود. این تبلت از تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد و پردازنده‌ی گرافیکی آن  ۴۰۵ آدرنو است.

باید دید که آیا نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی نیز مشخصاتی فنی نظیر نسخه‌ی ۸ اینچی خواهد داشت یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی تبلت G Pad III را با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..