تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلت های جی پد ۳ الجی (LG G Pad III) رسما رونمایی شدند: تبلت های اقتصادی

الجی در زمینه تبلت خیلی فعالیت چشم گیر و درخشانی را از خود نشان نداده است. عموما خانواده جی پد (G Pad) این شرکت برای علاقه مندان به تبلت های اندرویدی در دسترس بوده که در رده قیمتی مناسبی هم ارایه شده است. امروز به صورت نیمه رسمی (!) شاهد معرفی دو تبلت G Pad III 8 و G Pad III 10.1 هستیم و در ادامه با خانواده تبلت های جی پد ۳ الجی بیشتر آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

lg-g-pad-iii-10-1-image-leaks-from-evan-blassتبلت های  G Pad III الجی در مشخصات مورد درخشانی برای بررسی ندارند، هر چند لیست مشخصات را با هم خواهیم خواند اما مورد مشخصی که در طراحی آن ها می توان دید، پایه سرخود طراحی شده برای نگه داشتن آن ها در حالت عمودی است. هنوز الجی درباره درجه آزادی تغییر زاویه این پایه توضیحی نداده است اما اگر فقط همین حالت ۹۰ درجه در دسترس باشد، نمی توان گفت که ایده خیلی نابی وجود دارد.

دو بلندگوی استریو روی لبه جلویی مایه دلگرمی است. اجازه بدهید مشخصات مدل کوچکتر یعنی مدل ۸ اینچی شروع کنیم. LG G Pad III 8 با چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ ارایه می شود که یک پردازنده مرکزی ۸ هسته ای به فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز دارد و چیپست گرافیکی آن هنوز Adreno 405 است. به نظر می رسد این پردازنده گرافیکی برای نمایشگر کمی از FHD پرپیکسل تر یا به عبارت دقیق تر با رزلوشن ۱۹۲۰*۱۲۰۰ پیکسل کفایت کند. اگر عاشق سلفی گرفتن هستید و یا البته از تبلت ۸ اینچی خود برای مکالمه ویدیویی استفاده می کنید باید بگوییم که الجی تصمیم گرفته است شما این استفاده را ترک کنید! بله، مدل ۸ اینچی دوربین جلو ندارد و فقط دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی برای شما می توانید عکس و فیلم تهیه کند. حافظه رم ۲ و حافطه داخلی ۱۶ گیگابایت است که قاعدتا انتظار امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی را دارید. باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری برای تامین نیرو این تبلت انتخاب شده است و البته سیستم عامل آن نیز اندروید ۶ است.

lg-g-pad-iii-10-1-is-now-official-1

اجازه بدهید مشخصات برادر بزرگتر یعنی مدل ۱۰٫۱ اینچی را با هم مرور کنیم. مشخصات کاملی از LG G Pad III 10.1 منتشر نشده است اما می توان حدس زد که با ۳ یا ۴ گیگ حافظه رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگ عرضه شود. برای چیپست اما منبع مطلب حدسی نزده که به نظر ترنجی اسنپدراگون ۶۵۰ یا ۶۲۵ می تواند حدس هایی با احتمال بالا باشد. باتری نیز حدود ۷۴۰۰ میلی آمپر حدس زده می شود.

نظر شما درباره تبلت های خوش قیمت ۲۰۱۶ الجی یعنی خانواده جی پد ۳ چیست؟ علاقه به خرید آن ها دارید؟ در مجموع چقدر خود را نیازمند یک تبلت می دانید؟

Phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلت های جی پد ۳ الجی (LG G Pad III) رسما رونمایی شدند: تبلت های اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..