تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای عدالت مهمترین رسالت دستگاه قضایی است

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته قوه قضاییه سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و فرماندهان نواحی سپاه استان با رییس کل دادگستری استان قزوین دیدار و گفتگو کردند. 

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) و پاسداشت هفته قوه قضاییه بیان کرد: جمع حاضر به نمایندگی از مجموعه سپاه استان قزوین جهت پاسداشت هفته قوه قضاییه و عرض خدا قوت در این دیدار حضور دارند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ دستگاه قضا یک دستگاه مهم با زسالتی سنگین است و با توجه به اینکه جایگاه بزرگی دارد، قطعا با خطرات بزرگی نیز مواجه است.

وی عنوان کرد: اجرای عدالت مهمترین رسالت دستگاه قضایی است که رسالت بسیار سنگینی است و این در حالی است که در هر دعوی که جانب عدالت رعایت می شود بازهم یکی از طرفین دعوی ناراضی است.

حجت الاسلام معبودی در ادامه اظهار کرد: مردم زحمات شما و قضات زحمتکش و پرکار را می دانند. شهید بهشتی ۲ مرتبه شهید شد یکی جسمی و یکی شخصیتی. ما دهه ۶۰ را با همه وجود لمس کردیم در آن زمان حمایت از شهید بهشتی کار سختی بود و در هیچ محیطی نمی شد از شهید بهشتی دفاع کرد.

وی گفت: اما شهید بهشتی در طول انقلاب، همچون ستاره ای پرفروغ بود و امیدواریم مسیر این شهید گرانقدر، الگوی دستگاه قضا باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای عدالت مهمترین رسالت دستگاه قضایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..