تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهبرد آمریکا، حذف نخبگان فکری و فرهنگی جریان ساز در جهان اسلام است 

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در برنامه گردهمایی سیاسی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا، به توطئه های آمریکا برای متوقف کردن گفتمان انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ترور نخبگان، اندیشمندان، سیاستمداران، نظامیان، دانشمندان، استادان، دانشجویان و نیروهای انقلابی از مهم ترین توطئه ها و حربه های آمریکا برای متوقف کردن گفتمان و نظام فکری انقلاب اسلامی ایران بوده است.    

وی در ادامه افزود: آمریکائی ها برای توقف گفتمان انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان دو مسیر را دنبال کردند: اول تقویت گفتمان های و اندیشه های التقاطی و دوم حذف نخبگان فکری و فرهنگی جریان ساز اسلامی، اما زمانی که از مقابله فکری با متفکران اصیل اسلامی بازماندند و دچار سردرگمی در برابر ملت با بصیرت ایران اسلامی شدند، اقدام به حذف فیزیکی نخبگان و دانشمندان ایرانی کردند، گزینه ای که از ابتدای انقلاب اسلامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مکرراً مورد استفاده آمریکا و متحدان آن قرار گرفته است.         

امیری نژاد، تغییر رفتار ایران را هدف تحریم های اقتصادی همه جانبه آمریکا دانست و گفت: تحریم های اقتصادی همه جانبه معمولاً به عنوان ابزاری برای تغییر رفتار کشورهای مورد نظر در سیاست خارجی به کار می رود. هدف از جنگ اقتصادی از نگاه آمریکا این است که تا حد امکان، به اقتصاد کشورها خسارت وارد کند، بدون شک این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های آمریکا برای اعمال تحریم ها به منظور دستیابی اهداف مربوط به سیاست خارجی است.  

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به سیاست تعامل راهبردی از نگاه آمریکائی ها اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری از سیاستمداران آمریکا بر این باورند که تعامل راهبردی، تنها رویکرد موفقی است که باید راهبرد آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران باشد. 

امیری نژاد در پایان گفت: سیاست تعامل راهبردی بر پایه دیدگاهی عمل گرایانه استوار است و آنها بر اساس این استراتژی به این مطلب رسیده اند که جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه خاورمیانه است و مسأله هسته ای ایران نیز از طریق مشارکت بین المللی در پروژه های غنی سازی اورانیوم قابل مدیریت است.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهبرد آمریکا، حذف نخبگان فکری و فرهنگی جریان ساز در جهان اسلام است »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..