تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه مرگبار در درخت کریسمس +عکس

هدیه مرگباری را ببینید که در درخت کریسمس پیدا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانم اهل فرانکستون استرالیا که کریسمس را با تزئین زود هنگام درختش، زودتر به خانه آورده است، هدیه‌ای را در لا به لای شاخه‌های این درخت پیدا کرد که برای آن آرزو نکرده بود.

این زن استرالیایی پس از اینکه مار ببری را که راه راه‌های زرد و قهوه‌ای داشت و درست شبیه به آویز‌های روی درخت کریسمس بود، خونسردی خود را حفظ کرد و با مأموران آتش‌نشانی تماس گرفت تا به خانه او بیایند و مار را بگیرند.

هدیه کشنده در درخت کریسمس +تصاویر

پس از حاضر شدن مأموران حیات وحش در صحنه که از طریق آتش‌نشانی با خبر شده بودند، آن‌ها مار را از روی درخت گرفتند و دوباره به جایی که تعلق داشت، بازگرداندند.

گفتنی است؛ مارهای پلنگی از جمله مارهای خطرناک در طبیعت هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه مرگبار در درخت کریسمس +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..