تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار فرمانده سپاه ناحیه دهلران و جمعی از پرسنل سپاه این ناحیه بارئیس دادگستری دهلران

سرهنگ مرغزاری، فرمانده سپاه ناحیه دهلران به همراه حجت الاسلام والمسلمین حاجیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران با رئیس دادگستری شهرستان دهلران دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته قوه قضاییه،سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران به همراه حجت الاسلام والمسلمین حاجیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه،سرهنگ خاسرو جانشین سپاه ناحیه وهمکاران با قاضی صلاحدینی رئیس دادگستری شهرستان دهلران دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرهنگ پاسدار علی مرغزاری، فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این دیدار  ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه،از خدمات دستگاه قضایی در دهلران تقدیر کرد و اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و در راستای اجرای هرچه بهتر عدالت در جامعه در کنار قوه قضاییه و دادگستری هستند.

قاضی صلاحدینی رئیس دادگستری دهلران ضمن تقدیر از ابراز محبت سپاه به این مجموعه، اذعان داشت؛ این هفته فرصتی است تا این دستگاه به ارائه عملکردهای خود در حوزه خدمات قضایی بپردازد.

هر ساله از یکم تا هفتم تیر ماه و در ایام سالگرد شهادت معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب؛با عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار فرمانده سپاه ناحیه دهلران و جمعی از پرسنل سپاه این ناحیه بارئیس دادگستری دهلران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..