تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در بروزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Ezio Collection &

در بروزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Ezio Collection با ان‌پی‌سی عجیب این بازی خداحافظی کنید

اگر شما هم نسخه بازسازی شده‌ی مجموعه‌ی Assassin's Creed: Ezio Collection را بر روی Xbox One و یا PS4 تجربه کرده باشید، در بخش اولیه‌ی حافظه اول، احتمالا با یک ان‌پی‌سی با ظاهری عجیب رو‌به رو شده‌اید. حال این ان‌پی‌سی با پچ بروزرسانی جدید بازی، برای همیشه حذف شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

به گفته یوروگیمر، آخرین بروزرسانی بازی Assassin's Creed: Ezio Collection کاراکتری عجیب و معروف را از بازی حدف می‌کند. این ان‌پی‌سی در نسخه اصلی بازی Assassin's Creed 2 نیز حضور داشت و حالا بعد از ۹ سال و با عرضه بروزرسانی جدید، برای همیشه این بازی را ترک کرده است.

 

یوروگیمر در این باره گفت که در نسخه اصلی Assassin's Creed 2 این ان‌پی‌سی سخت تر قابل رویت بود چراکه نسخه اصلی بازی نسبت به نسخه ریمستر شده‌ی آن تاریک‌تر بود.

 

یکی از نمایندگان کمپانی یوبی‌سافت در توضیح این خبر گفت:

 

ان‌پی‌سی مذکور به صورت تصادفی تولید می‌شد و به ندرت در Assassin's Creed 2 قابل رویت بود. مشکلات گرافیکی بازی Assassin's Creed: Ezio Collection بر هسته‌ اصلی گیم‌پلی آن تاثیر نخواهد داشت.

 

بروزرسانی نسخه 1.02 این بازی علاوه بر حذف کردن این ان‌پی‌سی، برخی مشکلات مربوط به صداگذاری بازی را برطرف می‌کند.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در بروزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Ezio Collection &»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..