تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش گوشی‌های سری 105 نوکیا از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه فراتر رفت

طبق گزارشی جدید، فروش جهانی گوشی‌های سری ۱۰۵ نوکیا از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشته است. نسخه‌ی 4G نوکیا ۱۰۵ از پرداخت موبایلی نیز پشتیبانی می‌کند و به‌عنوان گوشی‌ای ساده با قابلیت‌های هوشمندتر به‌ بازار عرضه شده است. نسل اول گوشی‌های نوکیا سری ۱۰۵ در سال ۲۰۱۳، نسل دوم آن در سال ۲۰۱۵، نسل سوم در سال ۲۰۱۷ و جدیدترین مدل آن در سال ۲۰۱۹ معرفی و روانه‌ی بازار شد.

به‌گزارش Gizchina، جدیدترین مدل سری ۱۰۵ نوکیا از شبکه‌های 4G و پرداخت موبایلی و پخش موسیقی بهره می‌برد. علاوه‌براین، نمادها در آن بزرگ‌تر شده‌اند تا استفاده از دستگاه آسان‌تر و کاربردی‌تر شود. گوشی‌های سری ۱۰۵ نوکیا از تراشه‌های Unisoc بهره می‌برند؛ شرکتی که به‌تازگی با پردازنده‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی خود امکان اتصال به 4G را در طیف گسترده‌تری از گوشی‌ها فراهم کرده است.

درحالی‌که بیشتر سازندگان تراشه روی فناوری 5G تمرکز کرده‌اند، Unisoc تعداد زیادی از تراشه‌های 4G را با قیمت‌های بسیار مناسب عرضه می‌کند. سری ۱۰۵ نوکیا از صفحه‌کلید‌های کلاسیک شماره‌ای و نمایشگر رنگی و بدنه‌ی پلی‌کربنات بهره می‌برند. این گوشی‌ به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز شده است و از رادیو نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های سری ۱۰۵ نوکیا می‌توان به چراغ‌قوه‌ی نمادین در لبه‌ی بالایی آن‌ها اشاره کرد.

نوکیا ۱۰۵ مدل ۲۰۱۷

نوکیا ۱۰۵ مدل ۲۰۱۷

سری 4G نوکیا ۱۰۵ از شبکه‌های 4G Unicorn و Telecom و دو سیم‌کارت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌ تلفن‌همراه به تراشه‌ی Ziguang Zhanruri T107 مجهز است و از رادیو بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و از آن برای پرداخت‌های موبایلی Alipay می‌توان استفاده کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

از زمان بازگشت مجدد برند نوکیا و احیای آن به‌دست HDM Global، این شرکت روی ساخت گوشی‌های همراه ساده نیز سرمایه‌گذاری کرده است. اگرچه بازار گوشی‌های هوشمند بسیار پررونق‌تر است، هنوز طیف خاصی از کاربران هستند که تمایل دارند از گوشی‌های ساده استفاده کنند. این دستگاه‌ها در سناریوهای دیگر نیز مفید هستند و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان گوشی پشتیبان یا در شرایطی که احتمال آسیب‌دیدن گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت وجود دارد، استفاده کرد.

نوکیا 105 / Nokia 105 2019

نوکیا ۱۰۵ مدل ۲۰۱۹

در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، نوکیا پس از بازگشت خود با گوشی‌های هوشمند جدید اندرویدی، توجهات بسیاری را به‌ خود جلب کرد. بااین‌حال، این شرکت فنلاندی موقعیت بسیار موفق گذشته‌ی خود را از دست داده است. درحال‌حاضر، نوکیا بیشتر روی ساخت دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده متمرکز شده است و برنامه‌هایی برای معرفی گوشی ارزان‌قیمتی موسوم به نوکیا Style Plus و گوشی میان‌رده‌ای به‌ نام نوکیا X21 5G دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش گوشی‌های سری 105 نوکیا از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه فراتر رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..