تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک ستاره سوژه جدال ساپینتو با مورایس

یک ستاره سوژه جدال ساپینتو با مورایس

محمد دانشگر مدافع استقلال دو روز پیش با قراردادی ۳ ساله راهی سپاهان شد تا زیرنظر ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی و جدید زردهای اصفهان کار کند.

نشریه «رکورد» پرتغال این انتقال را سوژه خود قرار داد و واکنش جالبی درباره این خرید مورایس نشان داد و نوشت: محمد دانشگر، مدافع میانی ۲۸ ساله استقلال مورایس را به ساپینتو ترجیح داد.

این بازیکن ایرانی در پایان قراردادش با استقلال برای سه فصل با سپاهان قرارداد امضا کرد. سپاهان فاش کرد محمد دانشگر گزینه درخواستی از سوی مورایس بوده است.

ریکاردو ساپینتو و خوزه مورایس با هدایت تیم‌هایی که فصل گذشته به ترتیب در رده‌های اول و سوم قرار گرفتند، حریفان هم در لیگ برتر ایران شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک ستاره سوژه جدال ساپینتو با مورایس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..