تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رتبه‌بندی معلمان برای ترمیم حقوق فرهنگیان نیست

رتبه‌بندی معلمان برای ترمیم حقوق فرهنگیان نیست

مسعود میرکاظمی در پاسخ به این سوال که مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود، گفت: این قانون است و هرچه قانون حکم کند همین کار را انجام می‌دهند. صندوق تامین اجتماعی در اختیار دولت نیست. طبق قانون است و خارج از قانون اقدامی صورت نمی‌گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با آغاز پرداختی‌های مرتبط با رتبه‌بندی معلمان گفت: در مورد رتبه‌بندی معلمان براساس آن چیزی که در قانون تصویب شده باید ارتقای کیفیت آموزش هدف باشد و به عنوان ترمیم حقوق نباید دیده شود. باید به گونه‌ای باشد که این افت که در آموزش و پرورش طی سنوات قبلی ایجاد شده را این ترمیم کنند و انگیزه‌ای برای آموزش در آموزش و پرورش باشد.

وی ادامه داد: دوستان در حال کار هستند تا آیین‌نامه تکمیل شود که این اتفاق می‌افتد و در کنار کمک به معیشت معلمان اهدافی که قانون‌گذار برای بحث آموزش گذاشته هم تحقق پیدا کند. به محض تکمیل آیین‌نامه بلافاصله پرداختی‌ها انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رتبه‌بندی معلمان برای ترمیم حقوق فرهنگیان نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..