تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادی انگاری سگ گردانی در اراک/نفوذ فرهنگی تا زیر سایه ساختمان دستگاه های نظارتی و متولی فرهنگ

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ، به انحاء و اشکال مختلف با نقشهای مختلف و از پیش طراحی شده درصدد بوده اند تا بتوانند باورهای دینی و اعتقادی جامعه را تحت تاثیر نقشه های خود قرار دهند.

امروزه دشمنان داخلی و خارجی با فعال کردن سرویس های خود در بخش های مختلف به ویژه فرهنگ به دنبال آن بوده اند تا با سست نمودن باور ها و فرهنگ غنی اسلامی در سطح جامعه به ویژه خانواده و قشر نوجوان و جوانان پایه ها و زیر ساخت های اصلی و اسای جامعه را تخریب و تضعیف نمایند.

این در حالی است که به شگرد های مختلف و راه اندازی پدیده های همچون کشف حجاب و ضربه زدن به حیا و عفت بانوان و سست نمودن و غیرت دینی و اعتقادات خانواده اصیل ایرانی و اسلامی که با عدم تعهد به اصول خانواده و آینده و امید به زندگی را تحت تاثیر و تضیف قرار می دهند.

حربه کنونی نفوذ با راه انداختن پدیده سگ گردانی و نگهداری آن نیز خطر جدی برای جامعه ایرانی اسلامی محسوب می شود که با سواستفاده ار عناوین حمایت از حقوق حیوانات به دنبال ایجاد شکاف در عمق باور مردم جامعه بر می آیند.

اما در شرایطی که جریانات مختلف کمر به نابودی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بسته اند تکلیف و وظیفه دستگاه های متولی اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع در مقابل این گونه هجمه ها تا ورود جدی دستگاه های نظارتی برای برخورد از فروشندگان تا نگهدارندگان آیا مورد قبول بوده است یا خیر که وضعیت موجود در سطح شهر  اراک به ویژه امکان عمومی نظیر پارک ها و بوستان های تفریحی و فضای سبز از به صدای در آمدن زنگ خطر می گوید.

سگ‌گردانی این روزها در سطح جامعه در حال تبدیل شدن به یک آسیب  اجتماعی در جامعه بوده  که عموم مردم نیز از این وضعیت ناراضی و ناخرسند هستند  و نه تنها آرامش فکر و فرهنگی را تحت تاثیر قرار داده بلکه امنیت و سلامت جسمی مردم ویژه کودکان را را به مخاطره می اندازد.

وضیعت موجود و هجمه های پی در پی ایجاب می کند مسئولین با تامل و برنامه ریزی دقیق و به کار بستن قاطعیت لازم نسبت به این پدیده شوم و ضد فرهنگی واکنش نشان داده و با در نظر گرفتن پیوست های فرهنگی مناسب جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادی انگاری سگ گردانی در اراک/نفوذ فرهنگی تا زیر سایه ساختمان دستگاه های نظارتی و متولی فرهنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..