تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاد شهدا زمینه‌ساز اشاعه فرهنگ ایثار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با حضور در منزل خانواده شهیدان سردار صالح و علی‌اصغر الهیارلو و ذبیح الله صادقی اقدم با اهدای لوح ایثار از صبر و بردباری خانواده این شهدا تجلیل کردند.

سردار علایی فرمانده سپاه خوی در این دیدار، گفت: شهدا کسانی هستند که با جانفشانی، فرهنگ ایثار و گذشت را در جامعه نهادینه ساختند و همه ما اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و باید نسبت به پاسداری از آرمان‌های شهدای والامقام، مضاعف تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام شریفی در این دیدارها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را زمینه ساز اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت طلبی دانست و افزود: خداوند متعال به شهدا عزت و عظمت می دهد و عبرت آموزی از مکتب شهدا وظیفه تک تک ماست.

این مسئول در ادامه با بیان این مطلب که خانواده شهدا با روحیه انقلابی ادامه دهنده راه شهدا هستند، اظهار داشت: خانواده شهدا با صبر و استقامت این راه را ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه خوی در این دیدار بر ضرورت توجه به اهداف و آرمان‌های شهدا و انتقال این اهداف به نسل جوان تاکید کرد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاد شهدا زمینه‌ساز اشاعه فرهنگ ایثار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..