تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین: از مذاکره غیر مستقیم ایران و آمریکا استقبال می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه چین: بسیاری از کشورها، از جمله ایران، تمایل خود را برای پیوستن به بریکس ابراز کرده اند. به عنوان رییس بریکس در سال جاری، چین فعالانه از توسعه همکاری بریکس پلاس و پیشبرد مستمر روند گسترش اعضا حمایت خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن حمایت از آغاز مجدد مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا گفت: آمریکا به عنوان مقصر بحران کنونی، باید به تعهد خود مبنی بر احیای برجام عمل کند.

به گزارش ایسنا، لیجیان ژائو، سخنگوی وزارت خارجی چین اظهار کرد: چین از آغاز مجدد مذاکره غیر مستقیم ایران و آمریکا استقبال می‌کند. مذاکره دیپلماتیک تنها راه صحیح برای حل و فصل موضوع هسته‌ای ایران است و حفاظت از برجام به نفع جامعه بین‌الملل خواهد بود.

وی گفت: آمریکا به عنوان مقصر بحران کنونی، باید به تعهد خود مبنی بر احیای برجام عمل کند.

سخنگوی وزارت خارجه چین هم‌چنین اعلام کرده است: بسیاری از کشورها، از جمله ایران، تمایل خود را برای پیوستن به بریکس ابراز کرده اند. به عنوان رییس بریکس در سال جاری، چین فعالانه از توسعه همکاری بریکس پلاس و پیشبرد مستمر روند گسترش اعضا حمایت خواهد کرد.

روایت ۷۵ سال عاشیقی حسن اسکندری با موسیقی آذربایجان/ «من رو عاشیق صدا نکنید، من به عاشیقی نرسیدم» (فیلم) logo-vid کانال عصر ایران در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین: از مذاکره غیر مستقیم ایران و آمریکا استقبال می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..