تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب اسلامی دست متجاوزان را از کشور کوتاه کرد

فرمانداراشنویه گفت: انقلاب اسلامی ایران دست متجاوزان و ایادی استکبار جهانی را از کشورمان کوتاه کرد.

به گزارش بسیج از اشنویه، سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه ۸ تیر در نشست بصیرتی که در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: هم اکنون در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی قرار گرفته ایم، که این روزها فرصت مغتنمی برای تبیین جنایات آمریکا برای نوجوانان و جوانان و نسل های آینده است، چراکه تنها در این صورت می توان اطمینان حاصل کرد، جای ظالم و مظلوم، حق و باطل همچنین جلاد و شهید عوض نمی شود.

وی با بیان‌اینکه پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی منجر به قطع دست متجاوزان و استکبار جهانی از حاکمیت و منافع ایران شد، آمریکا، حامیان و عوامل داخلی و خارجی­ دشمن از آن زمان تاکنون برای از بین بردن و به شکست کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انحاء مختلف دست به اقدام و جنایت زدند، ادامه داد: دشمن در همه این سال ها از هیچ گونه اقدام خصمانه نظیر به راه انداختن جنگ تحمیلی، ترور، قتل عام، کشتار زنان، کودکان و مردان بی­ دفاع این مرز و بوم، تحریم های ظالمانه و غیرانسانی دریغ نکرده است.
فرماندار اشنویه با بیان اینکه، هوشیاری مسئولان، اتحاد و همبستگی ملی سبب شکست همه توطئه های شیطان بزرگ شده است، خاطرنشان کرد: در برهه حساس کنونی هم لازم است که بیش از پیش برای روشنگری و آگاهسازی اهتمام شود.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مملو از اقدامات تروریستی، ضد حقوق بشری و کینه توزانه استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است، ادامه داد: آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین الملل با فشار‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی، طراحی و اجرای دسیسه‌ها و فتنه‌های متعدد و همچنین ترور عالمان دینی و سیاستمداران ایرانی، ظالمانه برای تضعیف انقلاب اسلامی توطئه کردند.

ترابی با اشاره به اینکه دشمن از این موضوع غافل بود که خون پاک شهدای انقلاب اسلامی موجب مقاومت و استقامت ملت ایران در راه دفاع از اندیشه الهی امام خمینی (رحمت الله علیه) و آرمان والای انقلاب اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: مردم آگاه و هوشیار ایران هرگز اجازه نخواهند داد که استکبار جهانی در پوشش دروغین دفاع از حقوق بشر مقدمات دست‌اندازی و چپاول مجدد میهن اسلامی را فراهم آورد.
وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی را اتحاد و همدلی، حضور مردم در صحنه های انقلاب و ولایتمداری عنوان کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب اسلامی دست متجاوزان را از کشور کوتاه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..