تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی با غلبه بر سامسونگ اولین حسگر دوربین یک اینچی را برای گوشی‌ها عرضه می‌کند

با اینکه سامسونگ اولین برندی محسوب می‌شود که محدودیت‌های ۱۰۰ مگاپیکسل و ۲۰۰ مگاپیکسل را در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند پشت سر گذاشته، سونی با توسعه‌ی حسگر یک اینچی از رقیب کره جنوبی خود پیشی گرفته است. بدین‌ترتیب سونی به‌عنوان اولین شرکت ژاپنی حسگر دوربین یک اینچی IMX989 را برای گوشی‌ها عرضه می‌کند.

به‌گزارش سم‌موبایل، حسگر دوربین یک اینچی IMX989 سونی با شیائومی 12S اولترا درکنار شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو در تاریخ ۴ جولای ۲۰۲۲ (۱۳ تیر ۱۴۰۱) آغاز به کار می‌کند. IMX989 سونی حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است و اندازه پیکسل اصلی آن حدود ۱٫۵ میکرومتر خواهد بود که از نظر تئوری عملکردی عالی در شرایط نور کم ارائه می‌دهد.

با اینکه برخی از گوشی‌های سونی درحال‌حاضر از حسگرهای یک اینچی استفاده می‌کنند؛ اما همگی نسخه‌های بریده‌شده حسگرهایی هستند که در دوربین‌های دیجیتال سونی استفاده می‌شوند. IMX989 اولین حسگر یک اینچی به‌حساب می‌آید که به‌وضوح برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده است. افزون‌براین، براساس شایعات سونی روی حسگر دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی میان‌رده نیز کار می‌کند.

حسگر دوربین IMX989 سونی در شیائومی 12S

بزرگ‌ترین حسگر سامسونگ ISOCELL GN2 است. فرمت اپتیکال ۱٫۱.۱۲ اینچ و اندازه پیکسل اصلی ۱٫۴ میکرومتر دارد. با وجود اینکه ISOCELL GN2 بهترین حسگر ISOCELL محسوب می‌شود، براساس شایعات، گلکسی S23 اولترا از ISOCELL HP1 استفاده خواهد کرد که حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با فرمت اپتیکال ۱٫۱.۲۲ اینچ و اندازه پیکسل ۰٫۶۴ میکرومتر است.

مقاله‌ی مرتبط:

حسگر دوربین جدید IMX989 سونی احتمالاً کیفیت تصویر و ویدئوی بسیار بهتری در مقایسه با حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ ارائه می‌دهد. باوجوداین، عملکرد آن به الگوریتم‌های پردازش تصویر نیز بستگی دارد. بنابراین، تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا گوشی پرچم‌دار آینده سامسونگ می‌تواند با عملکرد دوربین شیائومی 12S اولترا مطابقت داشته باشد یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی با غلبه بر سامسونگ اولین حسگر دوربین یک اینچی را برای گوشی‌ها عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..