تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت آموزی سربازان در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی انجام می گیرد

در دیدار مسئول نیروی انسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر با رئیس اداره آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بر ارائه آموزش های مهارتی حرفه ای نیاز روز جامعه، برای نیروهای وظیفه این ناحیه تاکید شد.

مسؤل نیروی انسانی درسپاه بندرخمیر، آموزش های مهارتی در پادگان ها و مراکز نظامی را فرصتی مناسب برای سربازان در جهت یادگیری و ارتقاء آموزش های مهارتی جوانان ذکر کرد وافزود؛فن و مهارت نیاز است وآموزش های مهارتی می تواند راه حلی مناسب برای جوانان غیور این مرز و بوم باشد که پس از طی خدمت دوره ضرورت در جهت ایجاد اشتغال مولد و پایدار به این عزیزان یاری رسان باشد.

سروان پاسدارعلی حیدری مهارت آموزی به سربازان در دوران خدمت را یک زمان بسیار مغتنم دانست و اظهار کرد: اگر در طول مدت خدمت سربازی در کنار انجام وظایف سربازان به عنوان حافظان این سرزمین یک یا چند مهارت به آنان آموزش داده شود، ورود آنان به بازار کار و حضور در عرصه های اجتماعی پس از پایان دوران خدمت مقدس سربازی بسیار آسان تر می شود.

دراین دیدار حسین رئیسی مسئول اداره آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرخمیرنیز اظهارداشت: ما از ارائه آموزش های مهارتی به دنبال یک هدف مهم هستیم که آن اشتغال و مهمتر از آن کار آفرینی می باشد، و مهارت‌آموزی می تواند مشکلات شغلی سربازان را مرتفع نماید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت آموزی سربازان در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی انجام می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..