تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون 8 از نمایشگر OLED خمیده با فناوری حساس به لمس جدید بهره خواهد برد

اطلاعات جدید نشان از این دارند که آیفون ۸ اپل از وجود نمایشگر خمیده‌ی OLED به همراه فناوری لمسی جدید بهره خواهد برد.

گزارش جدید منتشرشده در رسانه‌های کره‌ای نشان از این دارد که نمایشگر آیفون ۸ به‌جای نسخه‌ی تخت به پنل OLED‌ خمیده مجهز خواهد بود. همچنین باید به بهره‌گیری از فناوری لمسی جدید در این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد.

گزارش‌های منتشرشده در هفته‌های اخیر نشان از این دارند که اپل درصدد استفاده از نمایشگر OLED در یک نسخه‌ از آیفون‌هایی است که سال ۲۰۱۷ هم‌زمان با دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون، راهی بازار خواهند شد. گفته می‌شود این نسخه از آیفون از پنل ۵.۵ اینچی OLED بهره خواهد برد، درحالی‌که دو نسخه‌ی دیگر از آیفون‌های سال بعد، همچنان به پنل ال‌سی‌دی مجهز خواهند بود. گزارش امروز نشان از این دارد که پنل OLED مورد استفاده‌ی اپل از نوع خمیده خواهد بود. با توجه به شنیده‌ها؛ این پنل مشابه نمونه‌ای خواهد بود که در گلکسی اس ۷ اج سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است.

این گزارش با اشاره به سفارش پنل OLED از جنس پلاستیک توسط اپل به‌جای نمونه‌ی شیشه‌ای تولیدی سامسونگ‌دیسپلی، احتمال خمیده بودن نمایشگر آیفون جدید را مطرح کرده است. سامسونگ قادر خواهد بود قریب به ۱۰۰ میلیون پنل OLED خمیده‌ی مورد نیاز اپل را تأمین کند.

سامسونگ طی سال آینده‌ی میلادی تنها تأمین‌کننده‌ی پنل‌های OLED مورد نیاز اپل خواهد بود، حال آنکه ال‌جی و شارپ در پی آماده کردن زیرساخت برای افزایش تیراژ تولید پنل‌های OLED برای سال ۲۰۱۸ میلادی هستند.

همان‌طور که اشاره کردیم، انتظار می‌رود سامسونگ‌دیپسلی ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون پنل مورد نیاز اپل را تأمین کند، حال آنکه این تعداد، تنها نیمی از پنل‌های مورد نیاز گوشی‌های هوشمند آیفون را تشکیل می‌دهد که اپل هرساله راهی بازار می‌کند. با توجه به استفاده از نمایشگر OLED با لبه‌های خمیده در آیفون ۸ که این گوشی را بیش از پیش شبیه به پرچم‌دار سامسونگ می‌کند؛ اپل در نظر دارد فناوری لمسی جدیدی را در محصول خود به کار گیرد. بر اساس شنیده‌ها، فناوری جدید لمسی، امکان درک تمام لمس‌های صورت‌گرفته از هر دو طرف گوشی را فراهم می‌کند. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این فناوری ارائه نشده است.

از جمله‌ی دیگر ویژگی‌های احتمالی آیفون‌های نسل بعدی اپل، باید به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در کنار بدنه‌ی شیشه‌ای و همچنین ترکیب کلید فیزیکی Home با نمایشگر اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون 8 از نمایشگر OLED خمیده با فناوری حساس به لمس جدید بهره خواهد برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..