تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ختم مشکل گشایی برای چند حاجت

تاریخ بروزرسانی : 2022-06-29

گردآوری :

اشتراک گذاری :

برای رسیدن به حاجات می توان از روش های قرآنی و دعایی مختلفی استفاده نمود یکی از این روش ها به کار بردن ختم سوره و یا دعایی است در این مطلب به موضوع ختم مشکل گشایی پرداخته ایم.

ختم مشکل گشایی

برای برآورده شدن هر حاجت این ذکر ها را بگویید…
برآورده میشودانشاالله

آزادی زندانی: ۳۶۰ مرتبه یا باب الحوائج یا موسی بن جعفر

آشنا شدن با قرآن: ۳۶۰ مرتبه یانور
یا قدوس

ادای قرض: ۳۶۰ مرتبه انا انزلنا

ازدواج جوانان: ۳۶۰ مرتبه یا رئوف و یارحیم

انتقال و جابه جایی:
۳۶۰ مرتبه یارب

بچه دارشدن: ۳۶۰ مرتبه توحید

برکت غذا و پول: ۳۶۰ مرتبه الذی احسن الحسنی

به راه راست
آمدن جوانان: ۳۶۰ مرتبه ایاک نعبد و ایک نستعین

پیداشدن اشیاء گمشده: ۳۶۰ مرتبه نورالله ناظر

ختم مشکل گشاییسوره برای ختم درباره ختم برای حاجات بیشتر بدانید

ازامام صادق علیه السلام نقل شده است که : هرکس سوره حشر را جهت برآورده شدن حوائج و مهمات بزرگ و عظیم چهل روز، روزى یک بار بخواند، حاجت او برآورده مى شود و اگر یک روز فوت شود، باید از سر گیرد ؛ و نوشته اند که هر کس تا چهل روز مداومت کند مستجاب الدعوه گردد.

از براى قضاء حوائج این دعا را هفتاد مرتبه با اعتقاد صادق بخوانید شیخ بهائى قدس سره مى فرماید که اگر حاجت او روا نشد در قیامت با من مخاصمه کند و فرموده اگر که به نیت شفاى بیمار هفتاد بار بخواند در حال سجده از جمله مجربات است مگر آن که اجل مریض حتمى باشد. دعا این است :
لا اله الا الله بعزتک و قدرتک لا اله الا الله بحق حقک و حرمتک لا اله الا الله فرج برحمتک

ختم ایام هفته جهت حوائج

امام سوم حضرت حسین علیه السلام فرمود: از پیغمبر اکرم صلى الله علیه و آله روایت شده جهت حوائج تا هفت روز هر روز این اذکار را هزار بار بخواند حاجت روا گردد: شنبه (یا حى یا قیوم ) یکشنبه : (ایاک نعبد و ایاک نستعین ) دوشنبه : سبحان الله و الحمد لله سه شنبه : یا الله یا رحمن چهارشنبه : حسبى الله و نعم الوکیل ) پنجشنبه : (یا غفور یا رحیم ) جمعه : (یا ذوالجلال و الاکرام ).

آسمونی -دعاسایت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ختم مشکل گشایی برای چند حاجت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..