تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف در محورهای شمال خراسان رضوی

ابوالفضل حسینی در گفت و گو با ایرنا افزود : در حال حاضر بارش برف در محورهای مشهد - کلات(گردنه گوجگی) ، مشهد - چناران ، درگز - قوچان ، سبزوار - اسفراین(گردنه بید برغمد) ، سرولایت (گردنه برکشاهی) ، کلات - مشهد و حوزه شهرستانهای قوچان، باجگیران و نیز طرقبه شاندیز جریان دارد.
وی اظهار کرد : نیروهای راهداری همزمان در محورهای دارای بارش برف، مشغول شن و نمک پاشی هستند و تردد در این محورها جریان دارد اما مسیر لغزنده است و رفت و آمد باید با رعایت نکات ایمنی و احتیاط انجام شود.
وی گفت :تردد در محور کلات - مشهد با زنجیر چرخ انجام می شود و رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند باید خودرو خود را به این وسیله تجهیز نمایند.
حسینی افزود :کسانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند قبل از حرکت از طریق شماره تلفن گویای 141 که بصورت 24 ساعته پاسخگو است از وضعیت مسیرهای خود مطلع شوند و در صورت تردد؛ تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز همراه داشته باشند.
مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرده است : بارش برف و روند کاهش دما از امروز در اکثر نقاط استان آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
خراسان رضوی دارای بیش از 21 هزار کیلومتر مسیر اصلی می باشد.
1906/7489/ 6012 خبرنگار : فاطمه یوسفی ** منتشر کننده : علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف در محورهای شمال خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..