تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر بدهید/ آیا دوحه می‌تواند ایستگاه آخر برای توافق نهایی باشد؟

به گزارش خبرآنلاین، با آغاز تحرکات و سفرهای دیپلماتیک به ایران سرانجام پس از سه ماه وقفه مذاکرات احیای برجام در دوحه آغاز شد و طرف های توافق به منظور انجام مذاکرات از جمله علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت خارجه و همچنین انریکه مورا هماهنگ کننده اروپایی به دوحه سفر کرده اند.

در همین راستا حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه کشورمان با اشاره به عدم عبور ایران از خط قرمزهای ملت ایران تاکید کرد که اگر طرف آمریکایی نیت جدی داشته باشد و واقع بینانه برخورد کند، توافق در این مرحله و در این دور از مذاکرات در دسترس است.

با شکل گیری فضای مثبت در گفتگوها مهمترین سوال این است که آیا گفتگوهای طرفین در هفته ها و ماه های آینده به توافق منجر خواهد شد؟

شما کاربران خبرآنلاین می‌توانید دیدگاه خود را در این زمینه در بخش نظرات مطرح کنید.

۳۱۱۳۱۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر بدهید/ آیا دوحه می‌تواند ایستگاه آخر برای توافق نهایی باشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..