تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه رسالت: آمریکایی ها به این سه دلیل به برجام برگشتند

روزنامه رسالت: آمریکایی ها به این سه دلیل به برجام برگشتند

روزنو :امروز بحث بر سر مذاکرات هسته‌ای در حالی وجود دارد که آمریکایی‌ها از سر استیصال به میز مذاکره برگشتند و علت اصرار آن‌ها بر احیای برجام به سه موضوع برمی‌گردد؛ بازگرداندن نفت ایران به بازار انرژی، استفاده از برگه ایران در انتخابات کنگره و انتخابات ریاست جمهوری و استفاده از توافق احتمالی در سفر منطقه‌ای بایدن.

مهم‌ترین اصلی که موجب شده است آمریکایی‌ها به میز مذاکره برگردند ناموفق بودن سیاست‌های آن‌ها در اعمال فشار حداکثری بوده است که آن‌ها را به این محاسبات رسانده است که فشارها نمی‌تواند بر کنشگری جمهوری اسلامی تأثیرگذار باشد.

این موضوع به ما نشان می‌دهد که رویکرد آمریکایی‌ها یک رویکرد کاملا تاکتیکی و شکلی و نه یک تغییر ماهوی و راهبردی است لذا پیش‌بینی می‌شود که با تغییر محیط بین‌الملل رویکرد آن‌ها نیز تغییر پیدا خواهد کرد.بر همین اساس ما پیگیر بوده و هستیم که باید آمریکایی‌ها در مذاکرات پیش رو به ۳ خواسته منطقی و عقلانی جمهوری اسلامی ایران تن دردهند؛ برداشتن تحریم‌ها، دادن تضمین معتبر و تعبیه پروسه راستی‌آزمایی معتبر در توافق احتمالی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه رسالت: آمریکایی ها به این سه دلیل به برجام برگشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..