تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عصبانیت رئالی‌ها از اظهارات خامس رودریگز

کد خبر: ۴۴۳۹۵۴

۱۵۸  بازدید

خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی باشگاه رئال مادرید که از وضعیت خود در این باشگاه و فرصت بازی کمی که به دست می آورد ناراضی است، احتمال جدایی در نقل و انتقالات زمستانی را رد نکرد.

وبسایت نود: به نظر می رسد که رئال مادرید در حال بررسی وضعیت خامس رودریگز است تا در تابستان پیش رو اجازه جدایی اش را صادر کند، اما در حال حاضر وی پیشنهاد هایی دارد که به طور جدی در حال بررسی آنهاست. بعد از اظهارات امروز خامس، به نظر می رسد همه چیز نشان از جدایی این بازیکن از رئال مادرید دارد و باشگاه منتظر تصمیم نهایی است.

با اینحال، این اظهارات پس از قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه های جهان، خشم مادریدی ها را برانگیخته و روابط طرفین به سردی گراییده است. سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در پیامی جدی به اظهارات هافبک کلمبیایی واکنش نشان داد:

من کسی نیستم که در مورد وضعیت شخصی خامس رودریگز اظهار نظر کند، اما امروز روزی است که باید شاد و خوشحال بود و نباید روی سایر مسائل تمرکز کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عصبانیت رئالی‌ها از اظهارات خامس رودریگز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..