تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری زن میلیاردر شیرنما + عکس -آکا

,[categoriy] دستگیری زن میلیاردر شیرنما عکس

دستگیری زن میلیاردر شیرنما + عکس -آکادستگیری زن میلیاردر شیرنما + عکس -آکا

آکاایران: دستگیری زن میلیاردر شیرنما + عکس

آکاایران: دستگیری زن میلیاردر شیرنما + عکس

به گزارش آکا ایران زن مشهور با چهره شیر بخاطر درگیری با نامزدش دستگیر شد !ژاکلین زن 76  ساله با نامزد 49 ساله اش درگیر شد و کتک کاری کرد! ماجرا ازین قرار است که مرد 49 ساله چندان به زن 76 ساله توجه نکرده و مدام در شبکه های اجتماعی آنلاین بوده است و هیمن موضوع باعث عصبانیت زن میلیاردر با قیافه شبیه شیر شد!شایان ذکر است این زن به درخواست خود و با جراحی پلاستیک چنین چهره زشتی پیدا نمود!

,[categoriy] دستگیری زن میلیاردر شیرنما عکس

به گزارش آکاایران: این حادثه در برج ترامپ جایی که «ژاکلین ویندلشتین» مشهورترین قربانی جراحی پلاستیک در جهان اتاقکی مخصوص به قیمت 5 میلیون دلار برای استراحت خریداری کرده بود، اتفاق افتاد.

 روزنامه روسی «کامسامولسکایا پراودا» با عنوان این خبر نوشت، این زن میلیارد 76  ساله به جرم حمله به نامزد 49 ساله اش «لوید کلین» از سوی پلیس بازداشت شد.به گزارش اسپوتنیک، ماجرا از این قرار است که ژاکلین از این که نامزد اش به جای توجه به او در شبکه های اجتماعی به سر می برد، به شدت خشمگین شده بود.

,[categoriy] دستگیری زن میلیاردر شیرنما عکس

وی سپس با خشم به سمت «لوید» حمله کرده و گردن او را چنگ انداخت سپس بر روی او اشک شمع ریخت و در انتها با برداشتن قیچی، آن را 3 مرتبه در سینه ی او برو برد. لوید که یک طراح لباس مد است، این زن را در کمد محبوس کرد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

ژاکلین میلیارد بلافاصله بازداشت و حبس شد ولی مدتی نگذشت که به قید وثیقه آزاد شد.وی پیش از این، عمل های جراحی پیاپی خود را به خاطر همسرش «الک ویندلشتین» انجام داده بود.ژاکلین با این کار قصد داشت شبیه به شیر شود، چراکه همسرش به شدت علاقمند به شکار شیر بود.

,[categoriy] دستگیری زن میلیاردر شیرنما عکس

مطالب مرتبط:

عکس هایی از زشت ترین زنان مصنوعی !

حیوانی که به زیبایی جراحی پلاستیک کرد! (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری زن میلیاردر شیرنما + عکس -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..