تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولین در شهر برازجان افتتاح شد

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در محله خضر شهر برازجان، با حضور مسئولین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، این نمایشگاه با حضور احمد بنافی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه شهرستان، سرهنگ بناری فرمانده ناحیه سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان، محراب بنافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر برازجان، حجت الاسلام وحیدی رییس اداره تبلیغات اسلامی، کمالی رییس بهزیستی شهرستان، رزمجو مدیر زندان دشتستان و جمعی از مسئولین افتتاح گردید.
نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به همت موسسه درخشان مهرآئین بهارنو، مرکز خدمات بهزیستی+زندگی ۴۷۴۴ و با همکاری اداره‌ی بهزیستی شهرستان دشتستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان برگزار واز ۵ تیرماه به مدت یک هفته از ساعت ۲۰ الی ۲۲ جهت بازدید عموم آزاد می‌باشد.
فرمانداردشتستان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه افزود: مصرف مواد مخدر در افراد یک جامعه، مخصوصا جوانان را آسیب پذیر می‌سازد.
احمدبنافی افتتاح این نمایشگاه‌ها را باعث درک این موضوع توسط جامعه برای مقابله با این بلایای خانمان سوز دانست و افزود: اولین گام برای پیشگیری و ریشه کن کردن اعتیاد، آموزش و آگاهی به مردم می‌باشد.
وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر غم انگیزترین فاجعه‌ای است که انسان امروز به آن گرفتار شده است اظهار داشت: متأسفانه جوانان عصر حاضر برای فرار از ناملایمات اجتماعی و... به مواد مخدر پناه می‌برند.
امام جمعه دشتستان با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی جامعه به خصوص خانواده‌ها از عواقب شوم گرایش به مواد مخدر، افزود: اعتیاد نه تنها وضعیت فردی و اجتماعی فرد معتاد را به خطر می‌اندازد، بلکه خانواده و افرادی را که از او نگهداری می‌کنند را نیز درگیر و به خطر می‌اندازد.
وی با تاکید بر نقش مهم فرهنگ و رسانه در مبارزه با مواد مخدر افزود: ارتقاء سطح آگاهی مردم و به خصوص خانواده‌ها از انواع مواد مخدر و آسیب‌های آن گام مهمی برای پیشگیری از اعتیاد است.
در این نمایشگاه توصیه‌های پیشگیرانه و روش‌های مقابله با اعتیاد در قالب پوستر، بنر، بروشور، تراکت و ... به نمایش گذاشته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولین در شهر برازجان افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..